Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Zboží můžete reklamovat do 2 let od jeho zakoupení. Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení materiálu a vady vzniklé špatnou péčí o šperky.

Postup pro uplatnění reklamace:

  1. Přečtěte si práva z vadného plnění (bod 7. v našich obchodních podmínkách)
  2. Vyplňte reklamační formulář
  3. Pečlivě zabalte zboží, přiložte vyplněný formulář a odešlete na adresu uvedenou na formuláři

 

Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku. Postupujte podle následujících kroků:

  1. Vyplňte vzorový formulář a zašlete ho elektronicky na e-mail info@minelry.cz nebo vytisknutý spolu se zbožím.
  2. Zboží zašlete na adresu uvedenou na formuláři nebo níže
  3. Balíček prosím nezasílejte na dobírku
  4. Více informací k vrácení produktů najdete v našich obchodních podmínkách

Peníze vám vrátíme ihned po obdržení vráceného balíčku na bankovní účet uvedený ve formuláři. Bude vám vrácena celá částka včetně poštovného (poštovné směrem k nám neproplácíme).

 

Adresa pro vrácení

  • Zásilkovna: Z-BOX Tábor, Kpt. Jaroše 2000 (Nemocnice)
  • Jiný dopravce: Zuzana Vrzalíková, Boněcko I, čp. 285, Zlín 760 01

 

Podmínky pro vrácení zboží

  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení a nesmí být poškozené: Pokud bude zboží poškozené, vrácená částka může být snížena o náklady na opravu.
  • Zboží musí být kompletní: Vrácené zboží musí obsahovat doplňky, které byly k produktu zdarma (např. dárková krabička). Obyčejné obaly není nutné vracet.
Odeslat článek známému   Vytisknout